Thursday, January 7, 2010

MAJLIS PENGHARGAAN @ PERPISAHAN EN. GHANI

Bah. Akademik, 4 Januari 2010 : En. Abd Ghani, Penolong Pendaftar Kanan di Unit Peperiksaan Bahagian Akademik telah berpindah ke tempat bertugas baru iaitu di Fakulti Seni dan Muzik mulai 4 Januari 2010. Satu majlis penghargaan a.k.a perpisahan telah diadakan di Bilik Mesyuarat BHEA. Dalam ucapan akhir, beliau telah mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kakitangan BHEA terutama Pn. Azzah serta kakitangan unitnya selama beliau di BHEA. Selain acara memotong kek, penyampaian cenderamata oleh Pn. Azzah juga telah diadakan. Semua kakitangan BHEA mengucapkan selamat maju jaya kepada En. Ghani, semoga tali persaudaraan akan kekal walaupun berada berlainan jabatan.






4 comments:

Anonymous said...

NAK VIDEO KER TAK..??

huhu.. said...

huhu en ghani dah xde..hah sape nak huru hara bersama kamarul lg pas ni...hehe tgal man sorang je leee.. anyway..tanks en. ghani..n tanks kpd semua staf exam... satu2 pergi ejan dah xde.. tgl kem n izan ..tu pun sape la y g dulu...tp pastikan man dipasakkan kat situ terus..jgn lari2

Anonymous said...

Ada sorang lagi dalam perhatian kerana prestasi tidak memuaskan kena tukar ke tempat lain...habih le lepas ni kena hantar surat sendiri le jawabnye!

Mc daddy said...

heheheee..muka ala sinyum ooo..