Monday, September 14, 2009

PERTANDINGAN DIALOG KREATIF


klik pada gambar utk gambar saiz besar

Sila gunakan kreativiti anda untuk memasukkan dialog yang sesuai pada gambar tersebut. Dialog tersebut mestilah mengandungi unsur2 humor dan tidak menyinggung mana-mana pihak.. Pertandingan ini dibuka sekarang dan ditutup pada hari raya pertama. Untuk menghantar sila klik pada comments. Penulisan dialog yang kreatif akan memenangi pertandingan ini berupa..(misteri).

Sila hantarkan dialog kreatif anda menggunakan Format ini :

Nama Penghantar : ______________
Dialog 1 :
Dialog 2 :
Dialog 3 :
Dialog 4 :
Dialog 5 :
Dialog 6 :

TUNGGU APA LAGI...!!!

11 comments:

CONTOH SAJA said...

Nama Penghantar : CONTOH SAJA

Dialog 1 :Kalo la aku yang...

Dialog 2 :emm.. sedapnya korek idung ni... apis.. mari sama2 kita korek idung...

Dialog 3 :hai cik rina... bole kenal.. saya salleh..

Dialog 4 :hai salleh... i malu la amik gambar ni..

Dialog 5 :jom ayen.. mmg sodap ni...

Dialog 6 :kontrol lobang idung tu...

Khairul Saleh said...

Nama : Khairul

Dialog 1 : Kenapa aku rase macam hensem je ni? seperti artis gitu..hmm..:P

Dialog 2 : Giler ahh..nikmat sungguh korek idung time puasa ni..yeahaa..;P

Dialog 3 : Harap-harap Kak Rin tergoda dengan aksi menarik i nie...auww..:P

Dialog 4 : Kenapa i tetibe rasa malu-malu panda je dok sebelah mamat poyo nie..ish3..;')

Dialog 5 : Mak aih!!loya-loya tekak pulak..nak termuntah nih..yang pregnant bini i..konfius2..

Dialog 6 : Kenapa hensem pulak si Nasrul dari tepi nih? slalu nye tak...tergoda i...hik3..

Husyaini said...

Nama : Abang Besar

Dialog 1 : Kalau Dato VC nampak aku possing macam ni ada 'can' dapat duit raya lebih ni...

Dialog 2 : Hingus ni...masa nak tangkap gambar dia keluar pulak!!

Dialog 3 : Maaf..saya tempang..

Dialog 4 : Aisey..mak terlupa pakai susuk hari ni nyah!!!

Dialog 5 : Kerororohanian ......

Dialog 6 : Fuh..kalau la jadi suami...

Kem Askar Jepon said...

Nama Penghantar : Kem askar jepon

Dialog 1 :Kene posing senget 35 darjah ke timur laut baru le macho beb!

Dialog 2 :Aiseh..tak sempat lak nak buang cili kt gigi ni..

Dialog 3 :petang ni balik gombak ikut ulu yam le..baru syok drift..

Dialog 4 :masuk ni dah 114 kali aku posing gaya ni.orang kata aku ayu klu posing camni..org kata laa..

Dialog 5 :woii saleh..amik kesempatan sandar kt rina..nak jugak le..hehehee..

Dialog 6 :Kita posing cam diorang bertiga tu ok x kak mas?skali le ngan puan..

Lynn said...

Nama : Kirin

Dialog 1 : Alangkah bahagianya kalau sekarang ni dapat makan laksa ngan air cincau ..nyam..nyam

Dialog 2 : Alamak! datang balik resdung aku ni.eeee gatainye hidung

Dialog 3 : Ingat Shira jer ke yang boleh posing macam ni, akupun boleh gak..

Dialog 4 : Akulah lelaki paling macho di Akademik ni.heee

Dialog 5 : Eeee busuknye.Sapelah yang terkentut ni.

Dialog 6 : Eeee cepatlah Cameraman oi.Dah tak tahan nak pergi toilet ni

Anonymous said...

Nama Penghantar : Sarah

Dialog 1 : "Slmt Hari Raya kpd saudara serta saudari"..Lalala tak sabar nk raya.Suke nih....

Dialog 2 : Gatal pulak hidung. Oit Man..cover la aku nk menggaru ni. Berangan je

Dialog 3 : Kak Rina, jgn la malu.Mcm sepadan je kita nih.Raya ni bleh datang umah??Ahaksss..

Dialog 4 : Bangun pagi, gosok gigi..gunalah Ubat Gigi Safi.Gigi sihat otak pon cergas. Kui..Kui..Mari-mari beli

Dialog 5 : Aduh.. sakit gigi. En. Ikmal saya nk bli ubat gigi 10 kotak

Dialog 6 : Master kalo posing dia la no 1. Surat saya bagi tu dah hantar ke blum agaknye

jejaka kacak said...

Dialog 1 :Aiihh..awek aku ade kat ataslah..cun jgak awek aku ni dr jauh..hehe..

Dialog 2 :Ok, nampak cam line clear jer ni..btul x selesa hidung ni..huuhhh...best2x..

Dialog 3 :Owwhh..konpem gambar aku nmpk paling ayu dgn pose aku yg menggoda ini...auuww!!

Dialog 4 :hek ehh apis ni..die yg melepaskan gas,kate aku pulak..x suspect btul mamat ni..huhh..

Dialog 5 :Semua!! tutup hidung..ade bau telor..sapelah yg pg td sahur mkn telor ni..pergghh!! xleh tahan..hu3

Dialog 6 :hai nasrull ni, cian kt kak yan tu..habis gmbr xnmpk muka..ishk2..

Anonymous said...

DaiLog FrOm -MaStEr

Man- Ondekkk..rameinyerr urang bsm di ateh tu nengok aku nie!

AyEn- Jap.. Jap.. Jap..ado apo pulak di topi idung aku nie!

SaLLeH - Bang Camero men nape lambek sangek nie dah lotih sonyum buek buek posing senget ni bang..copek la tangkap tu!

IkMaL - saye kalau bab begambar.. ni lah dia trend saya heee..senyummm..senyummm..baru macho !

ApIs - Hu.. wek.. hu.. wek..ehhh..ehhh..aku rase nak muntah lak nie..aku kena cover nie!

CiK IeDa - Aku dah agak dah dia urang bertige nie pantang begambar ..tengok tuuu..aku harap anak lelaki aku esok jangan le jadi macam diorang tue!! tapi kira dia orang ni kategori smart juge lerr macam laki aku!!

Anonymous said...

TuTuR KaTe DaRiPaDa - SiAnG KuLi MaLaM BoSS

MaN - seingat ingat aku ni lah kali ke dua aku begambo reramai ngan diorang!

AyEn - alahai tanggal pulak dahh gigi palsu aku !

SaLLeH - Kali nie aku posing sendeng skit ..ehh rasa macam kena lengan reena jer nie..

IkMaL - haaaa..aku kalo begamba memang nampak kan gigi putih suci bersih nie!

Apis - aduhhh! masa nie la pulak mulut aku ni nak menguap!!

CiK IeDa - daripada tadi aku dah agak dah diorang bertige ni memang duk tepi tu nak berposing kat situuu...jealuos aku !!!

Anonymous said...

Nama : Tukul Besi

Man : Kat atas pun ada Cameraman, kasi pose kat atas dulu...lepas tue bawah bawah laks..

Ayien : Apa Daaaa lalat nie... orang nak posing begamboooo kacooo jer...

Salleh : Confirm dalam ramai2 nie mesti muka aku mcm babyface...

Ikmal : Asal bergambar jer mesti sebelah aku... asal sebelah aku jer mesti begamboo..

Apis : hehehe... biasa la tue...kita kan artis..ahaaaks..

Cik Ieda : Kang aku potong jugak tangan si nasrul nie, kan tak pasal muka kak yan nampak tangan jer..

khairul said...

Nama Pengantar : En. Panda

Man : Bangga sungguh dapat bergambar dengan staff2 akademik yang disegani dan famous2 nie...:D

Azrin : Hek eleh...busan betol la bergambar ngan diorang nie...tiap2 tahun muke yang same je...boring ahh!!

Saleh : Hensem ah jurukamera itu...buat muka manis ckit..bagi dia perasan...heee...:P

Kak Reen : eh saleh!!nape wat camtu??giler ahh..bukan sume org leh wat..kagum sampai xleh tengok tempat lain dah...;)

Hafiz : oh my god!!bau yang meloyakan..malu aku kalau termuntah kat sini..cover2..

Cik Ida : teringat aku mase kecik2 dlu..kire lagi nampak nakal la dr diorang bertiga tu..haha...poyo ah diorang tu..